A la revista digital Rethink BCN, la vicepresidenta de l’Àrea de Desenvolupament Social i Econòmic de l’AMB, Montserrat Ballarín, i […]

A la revista digital Rethink BCN, la vicepresidenta de l’Àrea de Desenvolupament Social i Econòmic de l’AMB, Montserrat Ballarín, i […]
La Taula de Reactivació Econòmica i Reindustrialització encara el 2021 amb molta feina feta i amb la perspectiva de finalitzar […]
El comerç local té la necessitat i l’obligació de fer recuperar la confiança dels seus clients pels efectes generats per la Covid19. Servei, Transformació Digital, Formació i Tecnificació, Normativa i Clientela són algun dels components de la recepta per superar-los.
S’ha creat un recull de mesures metropolitanes per a les persones i les empreses per combatre els efectes que ha generat la COVID19
Les pèrdues i el malbaratament alimentaris afebleixen l’economia, fan menys competitives les empreses, augmenten la despesa de la llar i obliguen l’Administració a destinar recursos per a gestionar els residus alimentaris. També tenen com a efectes la reducció de les terres fèrtils disponibles, la pèrdua de la diversitat biològica, l’excés d’ús d’aigua potable i energia i l’increment de la generació de residus
L’AMB participa en el projecte europeu SMARTMED, amb l’objectiu d’impulsar destinacions turístiques de manera intel·ligent i inclusiva a la zona del Mediterrani.
Aquest projecte aborda els principals reptes que tenen els països de la regió mediterrània a l’hora de desenvolupar destinacions turístiques intel·ligents, inclusives i sostenibles, principalment a causa de l’alta estacionalitat i la falta de cooperació entre els principals actors públics i privats.