Com d’altres anys, durant el mes d’abril l’AMB ha participat en la campanya internacional #30DaysOfBiking i en el moviment estatal #30diasenbici.
Aquesta campanya aposta per convidar la ciutadania a pedalar durant el mes d’abril, ja que arriba la primavera i el bon temps, i així sumar nous usuaris d’aquest mitjà de transport saludable i sostenible.
El 2024, a través de l’Oficina Metropolitana de la Bicicleta, l’AMB ha proposat un repte senzill mitjançant la xarxa social Instagram, amb l’objectiu de visibilitzar com la bicicleta ens acompanya en el nostre dia a dia i normalitzar-ne l’ús com a mitjà de transport quotidià.
En l’edició d’enguany, la Míriam ha estat la guanyadora del primer premi del #30diesAMBbici. Així, la consellera delegada de Mobilitat Sostenible de l’AMB, Elisabet Latorre, li ha entregat el premi: una bicicleta elèctrica plegable.
En aquesta ocasió, la campanya #30diesAMBbici ha estat dinàmica i activa, en la qual gairebé 50 perfils diferents hi han participat tot compartint les seves fotos, històries i vídeos a Instagram.
Per tot plegat, voldríem agrair la participació de tots els usuaris que s’han sumat al repte i felicitar la Míriam per la nova bicicleta elèctrica.